tisdag 15 januari 2019

Återbesök

Åka bil det gillar den lilla pysen. Kryper sig till rätta i famnen och somnar sen.
Om han kände igen doften när vi kom dit vågar jag inte svara på , men han la sig tillrätta hos babyhusse precis som han tänkte lämna mig inte här igen.
Inne hos veterinären gick det snabbt. Alla parametrar var bra och fick frågan om han åt,drack,kissade och ja det gör han. Inte lika stor aptit vid alla måltider men det har inte heller Malte och att han har energi ser ni nog här:
och att Malte är lika pigg
och att det är ge och ta som gäller 
kan ni nog se på dessa filmer.

2 kommentarer:

anne-christine sa...

Äntligen fick jag upp de senaste bilderna på Svante och Malte (min data har hängt upp sig). Hurra för dess två små busar! Och allra mest glada är vi ju naturligtvis över att lille Svante hämtat sig från sin magåkomma. Och hurra för babymatte och -husse som tar så väl hand om de små "battingarna".
Anne-Christine
PS. Jisses, vilket liv de för när de kommer igång (fniss)

Marianne sa...

Ja, de är helt gudomliga!! Världens bästa valpar och världens bästa cockrar (alla 7) och världens bästa babyföräldrar !! Jag är så glad att jag pratade med Tina och att vi "kom in på cockrar ❤️ och att Tomas gick i pension så vi kan ta hand om lille Malte på bästa sätt.. Längtar (tror jag sagt det tidigare🤔) tills Malte flyttar in. Han tar oss redan med hull och hår.
Och vad skönt att "lille" Svante är frisk och kry igen. Där skrämde han oss allt!!
Ses snart.... 2 veckor kvar🐶
Kram Marianne