måndag 7 januari 2019

presenterar

Då har vi den stora äran att få presentera Puttes ., ja han var ju såklart ingen Putte utan en MALTE såklart.
Valphagen har berikats med ännu fler saker.
Nyfiket tar de sig an dem

Prassel apan vart kul och den blev det dragkamp om.



Jaga varandra, brottas och ett och annat tjuvnyp hör också till.


Vi har börjat vässa tänderna på både händer och fötter.

De är så goa när man sätter sig hos dem. Direkt ska de fram och klättra, pussar och bitas.


ett gammalt babygym är lattjo för små hundvalpar.
Man kan både provsmaka det och 
leka tittut.


JoJo och jag har en liten nattningsrutin.
Jag avslutar alltid dagen med att krypa in i hagen för lite sent kvällsmys.
Givetvis följer ju JoJo med och valpisarna är sugna på lite nattamat.
Så där ligger hon och jag bredvid varandra och kelar valpar.
Denna bilden är från i eftermiddags de hade precis fått riktigt mat
men JoJo liter nog inte på att de blir mätta;) 
När jag ser dessa små tjockisar trängas under JoJo så är det kanske tur det
inte blev fler.


Puss på dig mamma du är bäst i världen.

Bland det finaste jag vet.
Goa små cockerrumpor.




2 kommentarer:

Marianne sa...

Vilka mysiga brorsor, underbart ljuvlig mor OCH helt fantastisk babymatte 🤗. Vilken grund du lägger för dessa pågår som vi kan bygga vidare på. Bättre start i livet kan ingen få 😊

anne-christine sa...

Håller fullständigt med Marianne
Anne-Christine